.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران
نوید رضا خلیلی اهل مازندران کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران است.

 

 

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد:نوید رضا خلیلی ۱۰ ساله اهل مازندران کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران است که تاکنون ۶ پرواز را به تنهایی با موفقیت به سرانجام رسانده است.

این ورزشکار نونهال مازنی همزمان در سه رشته ورزشی پاراگلایدر، کشتی و شنا فعالیت دارد که در هر سه رشته ورزشی موفق بوده و مقام‌های خوبی در این رشته ها کسب کرده است.

 کوچکترین خلبان پاراگلایدر کشورمان در یک نشست صمیمی، گفت: از پرواز کردن لذت می‌برم و می‌خواهم با حمایت مالی و همت بلند پدر و مادرم بهترین خلبان کشور شوم.

او که اولین پرواز سلوئی خود را در ۲۹ اردیبهشت امسال انجام داد، افزود: تمریناتم را در سایت پروازی سرکت ساری، مهدیرجه بهشهر و حتی سایت رامسر انجام می‌دهم.

این ورزشکار نونهال مازندرانی گفت: برای اینکه در زمینه پرواز هوایی به موفقیت و تجربه بیشتری دست یابم در سایت مختص پرواز در فرودگاه رامسر آموزش پروازی می‌بینم.

خلیلی افزود: اولین خلبان زیر ۱۰ سال کشور هستم که به تنهایی پرواز می‌کنم و این همه موفقیت و پیشرفت ورزشی ام را مدیون پدر و مادرم بزرگوارم بویژه مربی عزیزم روح اله میرزایی هستم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.